OLED

 
Det har kommit upp ett litet projekt på min skola, eller snarare hos några i min klass. Under hela vår tid på högstadiet så har vi, speciellt Leon och Anton, filmat i tid och oitd med telefonerna. Detta resulterar nu i en film som ska visas i aulan. Inte nog med det, det blir röda mattan och VIP på det hela haha. Gjorde precis klart layouten för VIP inbjudningarna nu. Jag står för den grafiska delen i OLED och Leon står för själva filmen som det ser ut. Det har till och med kommit två trailers haha!

Syftet med att visa detta på bloggen var väl mest för att visa lite av det grafiska jag gör. Har inte varit så mycket med det här utan endast mina foton och det lilla grafiska som är med i min bloggdesign. Men såhär kan en filmaffisch ala Linnea se ut!
↳ 

SV: Jaa verkligen! :D
Allt bra idag? :)

Svar: Helt okej! Längtar mer till vardagen nu då det blir One Direction och Liseberg troligen :D
Linnéa

↳ 

Kul projekt :)

Svar: Ja!
Linnéa

↳ 

- Haha ja jordgubbar hade fungerat bra det också, tog hallon för att vi hade det hemma:)

Svar: Haha :)
Linnéa

↳ 

Sv: åh, att ha problem men benhinnorna är inte kul :( Jag hade det ett tag och kommer ihåg att jag vilade från löprundor en vecka och under den tiden gick jag en runda varje dag och ganska mycket i backar, det hjälpte! :)

Svar: Ja jag får väl testa! Sist räckte det med en jogging/snabb gång så var mina benhinnor helt trasiga i typ en månad :(
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG