Små detaljer

 
Min nya guldkedja från h&m / Hungergames triologin / min fina solglasögon / mina superfancy glitterconverse
 
Fredag som sagt var, vad har ni för fredagsplaner? Själv har jag bokat upp mig på jobb vid fyra, lite dumt planerat kanske men nu får jag väl fixa det. Sedan ska jag prioritera plugg som innebär idrott, slöjd, bild, so och sedan uppdraget med VIP inbjudningnarna. Jobb och pluggfredag? Japp. Hoppas jag är effektiv också!
↳ 

RE: tacktack!!

gillar din bloggdesign=)

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Sv: Jag tyckte som sagt att den var helt okej! :) Har du själv någon favorit? Började nyss äta Ben & Jerrys, så jag vet inte riktigt vilka smaker man ska "satsa" på... :)

Riktigt fin blogg! :)

Svar: Chunky Monkey är helt klart min favorit, så jäkla gott! Bananglass, choklad och nötter nom! Sedan är Strawberry Cheescake nästfavoriten!
Tack! :D
Linnéa

↳ 

sv: sitter perfekt på fötterna och är hur sköna som helst :D och dom var perfekta att träna med! rekommenderar varmt! :D

Svar: Okej, tack! Letar efter nya och har funderat en del på Nike freerun men är öppen för förslag :)
Linnéa

↳ 

sv: okej jag rekommenderar sidan sportamore.se eftersom där har dom typ alla skor på rea..finns i olika märken och jag såg direkt att det var äkta eftersom jag har ett par springskor från en sportaffär och hittade sedan PRECIS likadana på sidan och när jag fick dessa puma gymskor så märkte jag att detta är äkta och dom formar efter ens fötter :)

Jag kollade runt i 2 dagar och sen bestämde jag mig för det jag visade på bloggen och perfekt när dom har en massa på rea där,jag köpte mina för ca 240 kronor! (svårt när jag betala i euro så vet inte kronor priset exakt) och originalpriset var lite över 400kronor.

Dom har billigt där eftersom dom har bara affären via nätet men klart det finns skor upp till över 1000 kronor också.

Jag har hört att free run lär vara bra men jag rekommenderar också dessa jag köpte! Dom var bättre än jag hade förväntat mig också! :D
Så sportamore.se är bra om man vill ha för förmånligt men ändå bra märkes sportskor! :)

Svar: Åh tack för tipset! Ska definitivt kolla upp! Jaa jag tycker Nike Free run verkar så bra med tanke på hur lätta de är och så snygga!
Linnéa

↳ 

Gud vad fina bilder och s¨dant du tar, riktigt duktig!!

sv: ja de var supergott, tack! :D

Svar: Tack så mycket, blir så glad!
Linnéa

↳ 

SV: visst är han :)

Svar: :)
Linnéa

↳ 

åh din blogg är verkligen sjukt fin! :)

Svar: Men åh tack!
Linnéa

↳ 

Vilka objektiv har du?

Svar: Nikkor 50mm f/1.4 (mitt standardobjektiv, älskar det)Sigma 10-20mm f/4-5.6 EX DC HSM (helt okej billigt vidvinkelobjektiv)
och så kitobjektivet Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6
Linnéa

↳ 

Fina prylar:)

Svar: Tack :)
Linnéa

↳ 

Älskar THG<3

SV: Tack så mycket!

Svar: Det är så bra!
Linnéa

↳ 

älskar skorna, är det riktiga converse? var har du köpt de annars? :)

sv: tack :D

Svar: Nej det är inte riktiga, de är köpta på Ica Maxi faktiskt hahaha!
Linnéa

↳ 

har med ett par sådana skor, as läckra ;D

Svar: Eller hur! Har dock inte använt dem ännu de är lite vassa och hårda men snart så! :')
Linnéa

↳ 

Vilken fin blogg du har!

re: Tack så mycket!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

Åh häftig bild snygga skor, brillor, halsband och super bra boook!!! :DD

Sv: Tusen tack! :)

Svar: woho, tack! Ja den är superbraaa!
Linnéa

↳ 

vilka coola converse! :D

Svar: Ja astuffa!
Linnéa

↳ 

SV: Ja det tycker jag du ska göra ;) kraam!

Svar: Kram!
Linnéa

↳ 

sv: Tack! :)

Svar: :)
Linnéa

↳ 

de dära converse´n är de riktiga converse? :)

Svar: Nej de är faktiskt köpta på Ica Maxi haha!
Linnéa

↳ 

Läckra skor, piffar verkligen upp! :)

Svar: Ja eller hur! :)
Linnéa

↳ 

Jättefin blogg du har, älskar headern :)

Kolla gärna in min blogg:)

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

SV: visst är han? :D Åh tack, kan bara säga detsamma. Riktigt mysig blogg!

Svar: Åh tack tack!
Linnéa

↳ 

så snyggt halsband!:)

sv: taack! :)
dom är från h&m!

Svar: Ja jag älskar det! :)Tack ska definitivt kolla efter dem!
Linnéa

↳ 

Vilken fin bild!

Svar: Tack!
Linnéa

↳ 

jag vill också läsa hungergames-böckerna, har faktiskt köpt dem och allt, men ska bara hitta tid till att läsa dem också:)

Svar: Jag läste dem 2011 läste ut alla tre på typ 2 veckor haha riktigt bra! :) Det var i och för sig jullov då så hade mycket tid till övers!
Linnéa

↳ 

Fint!!

Svar: Tack!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG