Verran

 
Verre-verran kom promenerande förbi vår lilla fotolektion i förrgår så jag passade på att knäppa lite bilder på'na. Fin och fotogenisk som hon är!
Har haft en superskön dag med inställd medialektion så vi hade svenska på medialektionen istället så slutade vi innan lunch! Att komma hem innan det var mörkt och det fortfarande var hyfsat varmt ute var riktigt behagligt. Mindre roligt hade vi när vi fick reda på att de gjort om vårt fredagsschema så vi har 3,5 timmes (!?!?!) hål på fredagen och slutar 16.30. Hell no, ain't doing that shiiii. Så nu ska vi gå protesttåg i korridoren och strejka fredagar om inte annat.
     Och för att hålla er uppdaterade på fangirl fronten - har följt liveuppdateringen av Tracklisten för nya albumet Midnight Memories och jag älskar namnen på låtarna och längtar supermycket tills singeln släpps nu i Oktober. Och så har jag passat på att förboka Midnight Memories på CDON med gratis frakt tack vare studentkortet, fabulöst.
 
↳ 

Vackra bilder :)

Svar: Tack! :)
Linnéa

Erika
↳ 

Gud vad fina bilder kussen! :3
Du kan ju komma o fotta lite här ;)

Svar: Tack! Ja jag får göra det någon helg när du har kaninjour igen :')
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG