Julafton

 
A few pieces of my christmas 2014
 
Julafton i år var bra, kort sagt är jag väldigt nöjd både med vad jag fått och vad jag gett bort. Finns inte så mycket att skriva om julafton tänker jag mer än att det var roligt att se hur rädd Abbe (lillkillen på fjärde bilden) var för tomten haha! Det var trivsamt kort och gott. Hoppas alla ni har haft härlig jul eller en härlig ledighet om ni inte firar jul. Och om ni upplever julen som en jobbig tid skickar jag massa cyberkramar och tankar ♡
↳ 

Fina bilder!

Svar: Tack! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tackar! :)
Linnéa Olsson

Mamma ❤️
↳ 

Haha härlig bild på Pontus o Abbis ❤️
Erika oxå så snygg i sin klänning och docklockar.
Så där fin blir inte julgranen när jag fångar den...
Nu vill jag oxå blogga ju så jag slipper trötta ut fb vännerna 😋
Kram hjärtat och TACK för bästaste Selfiepinnen 😉☺️🍀❤️

Svar: Haha! Vi får titta in på bloggandet :) Varsågod mammi!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG