Wishes

christmas wishlist 2014
I brist på annat att blogga om tänkte jag sätta bild på lite av de sakerna jag önskar mig. Där är kamera och bråvalla högst på listan just nu. Det är väl egentligen mer en generell önskelista av saker jag vill ha överhuvudtaget, förväntar mig verkligen inte att jag någonsin skulle få allting. Men man får göra listor!! Kameran önskar jag mig eftersom jag vill ha en bra vardags och konsertkamera. Som många andra orkar jag inte dra med mig min stora systemkamera överallt. Och på konserter får man ju inte ens det, festivaler som undantag men på arenor är det ca alltid big no no från arrangörerna. Bråvalla vill jag för jag hoppas på att det kommer vara bra artister än så länge har de ju släppt Muse, Kent och Ola Salo vilket verkligen inte är fy skam. Samt att biljetterna är billigast nuuuu. Annars önskar jag mig finansiering och hjälp ett projekt ala sängram jag vill ordna, presentkort på Asos och Vetzoo. Och i övrigt på bilden är det en k a t t (vill alltid ha en katt), snygga anteckningsböcker, locktänger Titan 3 från Nume och en in shower speaker så en kan dansa och sjunga med bra ljud i duschen såklart.
↳ 

vad heter kameran???:)

Svar: Det är en Nikon Coolpix P7800 :) Verkar faktiskt väldigt bra för 3500 kr!
Linnéa Olsson

↳ 

Sv: Åååhh vad gott det låter, lycka till i dagens lucka! :)

↳ 

vad fint! :)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG