Grisigt

 
Efter att ha jobbat stenhårt i stallet hela dagen var jag mig välförtjänt av några grisiga saker. Haha, närmare bestämt griscupcakes som min lillebror och hans flickvän gjort!
     Gick himla bra i stallet idag faktiskt, av någon anledning brukar jag och min kusin alltid ta evigheter på oss att få klart allt fast vi jobbar effektivt hela tiden. Men idag flöt det på fint och vi hann smörja både våra ansvarshästars träns och tvätta en ponnys svans (tydligen har han inte riktigt kopplat att man ska lyfta på den när man gör sina behov) så det var framgångsrikt (så sitter ni säkert och rynkar på näsan hahah).
 
Hur som helst försöker jag peppa inför en sista skolvecka innan lov men det är lite trögt speciellt med en sjukdom som hänger över en. Mamma har dragit på sig en dunderförkylning och jag har nysit hela dagen :( Oh well, sen är det lov och då bär det av mot Ullared!
↳ 

Vad gulliga cupcakes, önskar jag kunde göra såna! Har varit sötsugen hela dagen så blev jättesuktad nu haha :) Skitvacker lykta/lampa också i första bilden. Vart har du köpt den någonstans?

Svar: Det var väldigt simpelt! Vanliga muffins med färdigköpt glasyr, chokladknappar till ögon och marshmellownäsor :) Ganska mastigt!
Den är från Partylite en jättefin ljuslykta! Är inte säker om den finns kvar fortfarande men du får väl fråga om du blir bjuden/håller i ett ljusparty :)
Linnéa

mammis ❤️
↳ 

Partylite har en hemsida kika där :-D
Vi har massor av små grisar kvar vi får äta idag!

Svar: japp!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG