Monday Movie Night

 
Lite tröstsamt sådär på måndagskvällen, skolstarten var ingen höjdare kanske. Jag är så skoltrött och det verkar aldrig få ett slut. Åtminstone är Louise och Veronica så bra att vara med att jag krigar igenom och har roligt (för att inte tala om allt gnällande vi för). Dessutom kirrade jag mitt första F idag, det kändes ju lite sådär. Vet faktiskt inte vad jag höll på med på provdagen för det var riktigt pinsamt hur mycket slarvfel jag hade. Har aldrig gjort så många förut men jag är väl inte på topp I guess. Såg lite konstigt ut att få bedömningspappret där det stod "B" på provet från Kapitel 1 och sen "F" på Kapitel 2. Vad hände ens?!
 
Aja så jag lät mig trösta mig med årets första Ben & Jerrys och köpte min favoritsmak, Chunky Monkey, och hoppades att den skulle överleva en 40 min bussresa utan att totalsmälta och det gjorde den. Sen har Erika delat den och lite Strawberry Cheesecake med mig och kollat Paranormal Acitvity. Det visar sig att personen som introducerade mig till första filmen inte ens sett hela 2an och inte någon av de andra filmerna AAAAH inte okej! Så nu ska jag guida henne in till min besatthet av filmerna och detektivbeteende jag har när jag tittar hahaha. Well, nu ska vi slagga. Nighty.
↳ 

Mums :)

Svar: Verkligen! :)
Linnéa

↳ 

SV: Tack så mycket fina du! :)

Svar: :)
Linnéa

↳ 

Ben & Jerry's är lösningen när man känner sig deppig ;)

Svar: Hahaha så himla sant!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG