Ullared

 
Kom hem från Ullared igår och jösses jag har handlat, fast tycker helt ärligt att vi klarade oss rätt bra jämfört med tidigare färder dit ner. Mycket pengar gick åt men vi slapp sitta med påsar upp i nyllet i knäna hahaha! Sen var bilresan förfärlig, jag blir så himla åksjuk men kan aldrig spy så sitter bara och mår illa i 4,5 timme. Om jag inte lyckas somna vill säga men det har jag också lyckats sluta lyckas med (...eeh?? fint formulerat).

Men men, vet ej om jag ska göra ngn "haul" med grejerna? Är det socialt accepterat om man inte är en beauty youtuber från england/usa? Äh, det är nog inte min grej idk.
Mammis <3
↳ 

Du somnade allt i ett par omgångar gumman.
Aneldningen till att vi inte hade grejor upp till hakan var nog att varje grej var dyrare för summan blev iaf fem siffrig :-O
och idag var du såååå fin med dina nya ridkläder <3
Shoppa shoppa :-)
Nästa gång kör vi utomlandsresa ist.... eller?

Svar: Jaaa, kanske det!
Linnéa

↳ 

Åh.. jag bara måste åka till ullared snart.
Hoppas du hitta massa bra :)

Svar: Åh ja det är så bra att kunna gå lös där inne :)
Linnéa

↳ 

ullared är bääääst!

Svar: jaa!!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG