Winter wonderland

 
Fotade lite från busshållplatsen innan skolan i Fredags! Håller på att filmar en reklamfilm med Louise för vårat gymnasium som ett arbete på Mediaproduktionen. Blir faktiskt riktigt bra och då är det nog första gången jag gör någon liten film sedan en adventsfilm jag gjorde innan jag ens hade min första systemis. Förövrigt kommer den gå i pension, för jag har beställt min nya kamera oh my gooood!! Den kommer antagligen på måndag, tisdag eller onsdag. Helt sjukt?! Har lyckats samla pengar till att köpa den helt själv också. Så framöver ska jag försöka lära mig den så gott det går! Är mest fundersam över fokuspunketerna pga är så van vid det jag har och har provat en kamera med de nya fokuspunkterna och förstår inte hur men jag lär mig nog snabbt!
 
↳ 

vackra bilder

Svar: tack!
Linnéa

↳ 

Jätte fina bilder! :)

Svar: tack :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG