Hästsemester och hagbus

 
SEMEEESTEEEEER!!1 Är ungefär vad jag föreställde mig att alla dessa polleskruttar skrek inombords när dem flög in som bomber in i sommarhagen. Tjohej vad roligt! Ja så idag knallade jag upp trött som attan tidigt imorse (ja kl 9 är tidigt) för att dra mig till stallet och hjälpa till att släppa ut alla hästar med sprittiga ben ut i hagen. Fick även passa på att dokumentera det. Älskar att fota hästar, det är något med det som är så himla roligt?! Charmiga djur som har så olika personligheter. Men jag vet att många tycker hästbilder är dem tråkigaste bilderna att titta på också. MEEEN det tycker inte jag! Enjoy.
↳ 

så fina foton!

Svar: massa tack!!
Linnéa

↳ 

Wow vilken fantastiskt blogg! Underbara bilder verkligen!

Svar: Men gud vad glad jag blir!! Tack!! Dina foton har verkligen inspirerat mig jättemycket haha brukar sitta och "ÅÅÅÅH vill också bo sådär nära naturen... Åh hästarna... ÅH SOLEN... ÅH BERG" helt fantastiska bilder!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG