Lush

 
Är fräääälst. Mamma med arbetskamrat var på en tripp till Stockholm förra veckan och jag i princip tvingade dem att besöka Lush och även dem blev frälsta haha! Alltså det är så mycket grejer och man vill bara ta allt och bada och hoppa omkring och aaah. Dessutom börjar jag misstänka att dem stalkar mig på twitter... Råkade igår ha ner badbomben ur skåpet så den gick sönder (i påsen som tur var) och jag skrev det på twitter (ha ha follow linnea for more meningsfulla tweets). Nämnde inte ens dem i min tweet men dem svarade ändå på tweeten!
mammis ❤️
↳ 

Men vad kul! Smorde just mina händer med den underbart doftande Nagelbandskrämen Lemony Flutter och kolllade LUSH hemsida funderar vilken färska damask som kan massa en mammis hy såååå trillade jag in här då hade du lagt upp Lush bilderna 😉❤️🍀

↳ 

häftiga !

Svar: tack!
Linnéa

↳ 

Svar: Det stämmer! Så jag har fyra stycken och det finns plats under sängen och där jag har alla mina kamerasaker :) Skönt att ligga högre upp också!

Svar: Sjukt smart!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG