Mellanmål

 
Hemma efter en längre dag i skolan, har varit så duktig och gått på studiestödet tidigt på morgonen vilket är skitjobbigt att vakna vid 5 (våga inte klaga på att ni alltid gör det det är synd om mig ok är inte van :(((( ). Hur som helst det gick bra och sånt där. Har börjat gå på Zumba med mamma på Torsdagar och måndagar (om jag hinner) och det är faktiskt himla roligt! Man känner sig ganska tafatt första gångerna men ändå väldigt roligt!
Mammis <3
↳ 

Åh visst är det kul med Zumban! Fast en jätte bra poäng med det oxå tycker jag är att jag får lite mera Linnéa <3 tid !
Jag vill ju suga ut såååå mycket umgås jag bara får av mina älskade ungar <3<3<3
tänkte vi kunde gymma lite kanske... rodd, springband och maskiner... på mitt jobb..

↳ 

Mums :)

Svar: ja :')
Linnéa

↳ 

Yummers! Säkert ett kul sätt att träna på :)

Svar: Det är det! Har inte varit iväg på länge nu dock, dunderförkylningen kom och hälsade på haha!
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG