Familjedag 2.0

 
Mina kusiner och Emma och Erik firade idag 2 födelsedagar, bröllopsdag och namnsdag så vi var där och firade dem! Full rulle som vanligt och jag somnade i en soffa som vanligt. Men det är väl så det ska vara!
 
Just nu känner jag stress stress stress inför skolan, konsert och sommaren. Finns många orosmoment inför detta men måste nog ta mig en nedsittare med alla inblandade och bocka av saker så jag får lite sinnesro.
Kan förövrigt inte förstå att det är mindre än en månad kvar tills jag ska se One Direction live. Hur sjukt är inte det? Blir svettigt nervös av att tänka på det, mvh fangirl.
Mammis❤️
↳ 

Åh vilken härlig bild på familjen Rönnqvist och (Otter)Olsson

Och att One Direction är snart som ni väntat sen var det september biljetterna bokades?

Och du duger precis som du är älskade unge ❤️ du behöver inte prestera för att duga 🌹🍀🌹🍀🌹

Mammis❤️
↳ 

Och Abbe o Emil... Tveksamt och med viss förundran över sina knasiga mostrar med familjer... för säkerhetsskull har Abbe sökt stöd hos storebror


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG