Favorite band

 
Tröttnar aldrig på dessa älsklingar. Dansar loss och falsksjunger med, klarar mig igenom bussresor och tidiga morgonar. SÅ BRAAAA. Och ja jag vet att jag sagt detta förut. Men dokumenterade det lite fint igår också tyckte jag så delade med mig av bilden.
 
Idag ska jag dessutom fota studentporträtt men just nu ser vädret skittråkigt, ut blir ledsen. Hade planerat ett magiskt kvällsljus bland hängbjörkarna men NÄÄE vi fick bara ha fint väder i 3 dagar och sen skulle helgen vara en grå sörja. Men enligt yr.no ska det spricka upp kl 18 när jag bokat in fotograferingen. Hoppas bara dem håller sitt löfte för just nu verkar det som mamma måste följa med som assistent och en reflexskärm.
 
Och!!!! viktigt!!1 Idag är det val till EU-parlamentet så ni som kan MÅSTE rösta okej. Jag följde med mamma och pappa som ett moraliskt stöd (hahaha) till vallokalen och önskade att jag själv kunde rösta men nope. Får väl vänta 4 år till, mycket tråkigt.
 
Mammis❤️
↳ 

Hm.... Moraliskt stöd.... Sentimentalt stöd eller ostöd....
Du höll på att få mig gråta ifall du inte märkte det... Jag blev så där sentimental som du är så arg på att du typ ärvt.... 😊😉
Men jag är glad att du var med och det var nog damen i dörren oxå hon fick nog hopp om framtiden med engagerad ungdom ❤️

Mammis❤️
↳ 

Hm.... Moraliskt stöd.... Sentimentalt stöd eller ostöd....
Du höll på att få mig gråta ifall du inte märkte det... Jag blev så där sentimental som du är så arg på att du typ ärvt.... 😊😉
Men jag är glad att du var med och det var nog damen i dörren oxå hon fick nog hopp om framtiden med engagerad ungdom ❤️

Mammis❤️
↳ 

Blev visst dubbelt 👀

↳ 

sv; åh vad jag kommer med ett sent svar! men jag hoppas du mår bra. massa kram :D

↳ 

fin bild =)

Svar: tack!! :)
Linnéa


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG