Harry Potter Exhibition bildbomb

 
Den 7 augusti om jag inte missminner mig så var vi på Harry Potter exhibition och ja det var amazing. Jag tog nog längst tid på mig av mamma, Pontus och jag. Lyssnade på varenda guide-snack-grej som fanns och tittade läääänge på alla saker. Ångrar dock att jag inte valde att ha guiden på engelska för USCHA vad irriterande det var att få börja höra lite av den engelsktalande personen ur harry potter film-teamet och sen en svensk röst dubba ovanpå den engelska rösten. Inte ok. Men annars helt fantastiskt! Blev även sorted av hatten och blev ravenclaw<3 sen på hemvägen åt vi glass  (och längdskillnaden på mig och min lillebror blev väldigt påtaglig på den instagrambilden) och hoppade in på cloetta affären. Har nog inte varit så socker illamående i mitt liv som då haha, kan dessutom bero på att jag inte hade ätit överflödigt socker på flera månader vid det laget. Lättpåverkad blir man då kan jag lova!
↳ 

Coolt!

Svar: Ja men verkligen!!
Linnéa Olsson

↳ 

Fina bilder! :D.

Svar: tack! :D
Linnéa Olsson

↳ 

åh vill också

Svar: förstår det! önskar mig nu att få åka iväg till london och titta på harry potter grejerna där åh
Linnéa Olsson

↳ 

Gud vad häftigt! :)

↳ 

åh vad kul :D!

Svar: ja! :')
Linnéa Olsson

↳ 

vackra bilder

Svar: tack!
Linnéa Olsson

↳ 

Såå avis!

Svar: Förståligt!! Var också det tills jag thank god lyckades ordna en dagtripp dit :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG