Det tog lång tid

 
... men nu är den här, min nya bloggdesign. En beta version vill jag påstå, den har några faults som jag planerar att fixa så fort jag får tag på en kunnig person. Några av er kommer antagligen inte gilla den i jämförelse med den gamla. Och jag själv är inte riktigt säker på hur jag känner än. Planerar redan på en kombination av min gamla och den här nya som ska vara mer simpel. Just nu kände jag för att testa något nytt och jag gillar den ändå rätt mycket! Tog tillbaka side-menyn men till vilket syfte vet jag inte riktigt. Insåg sen att jag ändå inte hade mycket att stoppa i den så vi får se om den hänger kvar och förnyas något.
 
Annat nytt är kommentarerna, jag har gömt kommentarsfältet så man får trycka på "Lämna en kommentar" för att få fram den. Jag har tagit tillbaka att ha bakgrundsfärg och en mindre header. Två nya kategorier har äntligen (!!!) tillkommit och det är "skönhet" samt "inredning" som fick hamna tillsammans med en gammal dammig kategori "Kläder" under samlingsnamnet "livsstil". Ska bli kul att ta med lite mer av det i bloggen då jag känt ett tag att jag velat inkludera det men inte tyckt att inläggen haft sin plats någonstans. Jag tog med min instagram-widget vid sidan vilket känns ganska kul att testa på. 
 
Säg gärna vad ni tycker och om ni har förslag på ändringar! Det här är nog den designen jag känt mig mest osäker på hitills. Det har tagit en lååång tid att ens få fram något och jag har gjort om den nog 4 gånger nu tills jag blev någorlunda nöjd. Ville vara mer minimalistisk men med mer navigation än förut ändå. Dessutom borde den här designen passa bättre för er som inte använder sig av adblocker. Den förra höll inte måtten då.
 
↳ 

Åh, det blev jättefint, fast jag är inte hundra på kommentarerna, det var lite svårt att förstå utan en förklaring.

Svar: Nä förstår precis, fixade till det nu men är fortfarande inte helt nöjd haha men det är nog svårt att göra så mycket bättre när det ska vara en annons mitt i allting
Linnéa Olsson

↳ 

Jag tycker det blev jättefint!! En grej men det kanske har att göra med min dator, men jag kan inte se din header? Ska testa på ipaden :)

Svar: Knasigt?! Det fungerar för mig :) Säg till om du hittar felet!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG