En helg som jag kommer minnas när jag sitter på hemmet

 
Allt jag kan säga är att fyfasiken vad jag älskar Veronica och Johan. Och mina fantastiska hästar och stallmänniskor. Den här helgen har jag mått så fruktansvärt bra och jag kommer för alltid minnas den. Känner mig verkligen helt tillfreds inombords. Ni vet sådär så det värker av lycka och lugn ända ner i benmärgen. Det har varit sådana här dagar då man på ett sätt verkligen stängt ner allt det här digitala. Vi har faktiskt gjort riktiga saker. Spelat minigolf, varit i stallet och fodrat hästarna på kvällen, stannat bilen och gått balansgång på järnvägen, ätit middag, gått på fest, ägnat mig åt hästar hela förmiddagen, Johan har fått provrida. Vi har fikat på balkongen i solskenet. Åkt till stranden för att filosofera, andas, ta in den sista kvällssolen, bada. Klättrat omkring på högar av sten och hittat fina stenar. Delat sådana små minnen som egentligen är så så så små i jämförelse till alla stora saker man gör i livet. Men i jämförelse är de här små stunderna så mycket mer värda ändå. Ja ni hör ju, det har varit helt fantastiskt. Sen kan ni ju också ta en stund och uppskatta hur jävla snygga mina vänner är som bara blir bra på bild utan att ens försöka. Ja båda fotona är bara jag som tog upp telefonen och tryckte av i språnget. Jävla supermodeller. Nu ska jag sova med denna underbara känsla i kroppen. Godnatt.
 
↳ 

Åh vilka underbara bilder! Verkar som att ni har haft det toppen. Guld värt när en helg blir så fantastisk :) Kram!

Svar: Det var helt fantastiskt underbart! Kram :)
Linnéa Olsson

↳ 

Åhh vilket fint ljus i de här!!! Samt redigering<3

- Hahahaha men guuud, det här är verkligen så roligt??? Då måste det ha varit dig jag sett någon gång, men jag blev såå himla osäker på om det egentligen var du, och det skulle bli så akward om det inte var det så vågade inte säga hej! Haha! Men nästa gång jag ser dig ska jag säga hej, hojta på mig med om du råkar se mig! Lovar att jag är snäll, haha kram!!

Svar: Tack fina du!
Hahaha ja men har känt mig jättehemsk över det. Men är verkligen största fegisen!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG