Örebro Pride 2015

 
Igår gick jag Örebro Pride igen, i år med RFSU. Hade med mig Veronica också så vi gick med i paraden kollade en snabb runda i stadsparken innan vi fick bege oss för att hinna äta mat innan vår parkeringstid tog slut. Så det hanns inte med mycket kalasande i parken tyvärr. Men det var fint i alla fall! Önskas mer party till nästa år dock, dåligt med musik tillskillnad från förra året.
 
Kolla in bilderna på min facebooksida från förra året här!
(Jag som trodde jag bloggat om bilderna men tydligen inte?!?)
↳ 

Otroligt fina bilder verkligen! Måste varit en härlig stämning, och vädret verkade vara med er också :)

Svar: Tack Sanna! Det var verkligen tur med vädret. Det verkar vara något med just Pride som alltid får superväder :)
Linnéa Olsson

↳ 

Härliga bilder!

Svar: Tack!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG