Inspirerad av Karl Blossfeldt

 
En del av min sista fotouppgift i kursen foto 3 där vi skulle bli inspirerade av 3 olika historiska fotografer. Här blev jag inspirerad av Karl Blossfeldt som fotade olika blommor och växter. Min första idé var att fota 3-4 runda frukter och sen spann huvudet iväg i en mängd olika tolkningar efter det. Tillslut när jag väl handlat alla frukterna och stod och tittade på dem fick jag fram titeln "Världens ände" i huvudet och här ser ni World's end i sin färdiga form. Är otroligt nöjd och denna bildserie kommer nog hamna i tre ramar i köket hemma!
Mammis❤️
↳ 

Så fina kommer de vara i köket ❤️

↳ 

duktig du är då! låter så roligt med fotokurser, sugen :)

Svar: Det är ganska kul men får ofta prestationsångest också haha :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG