Inred blogfame kontoret

 
 
Blogfame, ett nätverk som hjälper bloggare att tjäna pengar på sitt bloggande, bjöd in till att tävla om ett 2000kr presentkort hos Ellos genom att sätta ihop ett kollage med möbler från Ellos som de ska använda i sin renovering av Blogfame kontoret. Jag tittade på deras bilder på kontoret och blev inspirerad av den öppna och ljusa planlösningen. Också attraherad av våren och pastellig aqua, turkos och blå så blev det färgdetaljen i mitt kollage. Att ha en fin neutral bas med färgdetaljer gör det väldigt enkelt att uppdatera sig efter säsong om man känner för det! För att göra det mer ombebonat i kontorsmiljön kan man addera textiler så som filtar och kuddar tillsammans med en stor och snygg matta. Det ljusa trät som återkommer i radion och stolen binder ihop med det ljusa golvet på kontoret!
↳ 

Yay, tackar tackar :) Kan du maila mig en länk med detta inlägg på [email protected] så att jag har allt samlat där? :) Kan inte se att jag fått något mail av dig :)

↳ 

sv: ja men det verkar så! Vissa tar inte vårat jobb på fullt allvar. Att vi skapar något med omsorg och extremt mycket kunskap. Men det är bara att stå på sig! Jag ger inte personliga rabatter, av den enkla anledningen att det ska vara lika för alla. Mina priser ser man tydligt på hemsidan, om dessa inte är ok för någon ja då bokar man inte mig. Min nackdel är att jag tar minsta lilla så oerhört hårt. Jag tar åt mig så mycket, vilket jag tror beror på att detta är något jag skapar med hela min själ. Så när någon är otacksam har jag svårt att hålla igen och vara trevlig tillbaka, haha!

Men låt inte folk som dessa skrämma dig från att starta eget! 99% är sååå underbara :) Så stå på dig, håll fast i dina priser så kommer det att gå galant (sen försöka skratta bort de puckade människorna som inte kan uppföra sig;))!

↳ 

och ja juste! kontrakt är guld värt. Glöm inte att ha med att fotograferingspriset (eller de antal redan nedlagda jobbtimmar) inte kan återbetalas, oavsett! Så kan ingen krångla med detta heller :) Jag har precis börjat ta fotograferingspriset betalt på plats, det har underlättat ytterligare för mig! Så innan eller på plats är ett bra tips.


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG