Summer throwback

 
Jag och Veronica satt i sofforna i skolan och kollade på photoboothvideos och grejer så kom jag på att jag lagt upp några i en mapp på google drive så Veronica skulle kunna ladda ner, och där hade jag även lagt dessa. Jag tror dessutom att jag inte heller lagt upp dessa. Men jag la upp en video på kissen i alla fall, TITTA HUR GULLIGA DE ÄR TILLSAMMANS. Även om katten ser livrädd utt på de första bilderna hahaha. Och fast Veronica är allergisk.
 
Saknar sommaren så mycket just nu. Gillar inte sommaren egentligen men sensommaren är helt underbar. Vädret är precis lagom för mig då som inte gillar svettig hetta. Men sån jädrans skit att skolan börjar då också så man inte hinner njuta av det på samma sätt.
↳ 

brukar inte ofta skriva detta men du är verkligen jätte fin :O

Svar: Det är inte jag men Veronica tackar säkert haha :)
Linnéa Olsson

↳ 

åh så himla vackra bilder! superfina :'D

Svar: Tack :'')
Linnéa Olsson

↳ 

så fina bilder!

Svar: tack!!
Linnéa Olsson

↳ 

Jättefina bilder! :D Söt kisse ^^

Svar: Supersöt :) Tack!
Linnéa Olsson

↳ 

Åh så söta :) ♥

Svar: Ja visst! :) Får sådan kattlängtan när jag tittar på dem ♡
Linnéa Olsson

↳ 

Verkligen så underbara bilder! :)

Svar: Tack Amanda!! :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG