For the first time in forever

 
Nikon D610 & Nikkor 50mm f/1.4
 
For the first time in foreeeveeer så fastnade jag pååå biiiild. Haha skämtåsido, jag kunde inte komma på någon vidare rubrik för inlägget så jag tog låttiteln på låten som jag lyssnar på 9/10 gånger jag väljer en låt att lyssna på just nu. Kan lyricsen utantill nu och bäst är den att sjunga i bilen på jättehög volym. Synd att man inte har en sångröst bara...

Hur som helst så fick Erika ta kameran och knäppa några bilder på mig för jag ville ha snöiga porträtt. Funderar på att ersätta min headerbild med den översta men jag vet inte. Gillar min header men samtidigt har jag redan tröttnat på den eftersom den var där på testbloggen under de dagarna jag konstant jobbade med bloggen.
 
Nu tänker jag i alla fall jobba vidare med bilderna vi fotade igår en stund. Det blev så himla många bra bilder och totalt fotade jag 637 stycken tror jag så det är en del att gå igenom. Ska försöka rensa ur alla suddiga och oanvändbara också när jag ändå håller på. Samtidigt som jag grubblar vidare över mitt kalender-letande.
↳ 

Jäklar vad vacker du är ♥ Har du redigerat bilderna något? Vilket program?

Svar: Tack så jättemycket! Jag ljusar upp och lägger i lite kontrast och tar bort finnar i Photoshop Cs6 och camera raw :)
Linnéa Olsson

Erika
↳ 

Super fin! Och om du byter och ändrar dig är det ju bara du byter tillbaka 😜

Svar: Sant :)
Linnéa Olsson

Mammis ❤️
↳ 

Finaste ❤️

Mammis❤️
↳ 

9/10..... Det var nog en underdrift... 12/10 ;-)
Full hals oh då ofta det hår är det ju ☺️😉😘

Svar: Haha :')
Linnéa Olsson

↳ 

så fin du är!

Svar: åh tack!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG