Gott nytt år

 
Gott nytt år på er!! Jag spenderade nyår hemma hos Erika med hennes två vänner från skolan. Vilket jag inte dokumenterade mer än pyttelite med telefonen. Vaknade dock vi 5 tiden efter nyårsafton och började städa haha var klarvaken så det var inte mycket att göra på dagen sedan, skönt! Men trots brytandet av tradition av att vistas i stugan kunde vi inte hålla oss utan åkte upp på nyårsdagens eftermiddag ändå. Åt mat och kollade vampirediaries för hela slanten. Och igår spenderade vi 45 minuter med att försöka tända brasan med Erikas nya tändstift som hon fick i julklapp. När vi lyckades dansade vi runt stugan till Run the World (girls) och avslutade det med marshmellowgrillning över brasan. Sedan åkte alla hem förutom jag och Erika och jag var dötrött men blev succesfully tvingad att stanna uppe och se mer Vampire Diaries. Vilket förövrigt är en värdelöst dålig och bra serie haha. Så förutsägbar och jag blir bara arg på alla hela tiden aargh.
↳ 

vad fina bilder du tar!

Svar: Tack så jättemycket :)
Linnéa Olsson

Mamma ❤️
↳ 

Du glömde ert Coronnespelande oxå ☺️🍀

Svar: Jaaa men vet inte riktigt hur jag skulle sammanfatta det... Det var helknasigt haha och jag var övertrött deluxe :')
Linnéa Olsson

↳ 

Vilka fina bilder! Tänkte fråga lite vad du tycker om din linje och sådär? För du går väl estet media? :)

Svar: Tack! Du kan skriva till mig på facebook om du vill :) facebook.com/linnea.olsson54
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG