Längtan efter semlor



Har nu i veckor längtat efter semlor och fytusan vad gott det var att äntligen få äta en. Tänk att förut så gillade jag inte alls semlor orkade knappt ta ett bett i de men nu när man ätit en så vill man helst ta en till fast man vet att man inte orkar och högst troligen blir illamående då, haha. Vet verkligen inte vad som hände men inför semmelsäsongen 2013 slog min hjärna om sig och bestämde att jag visst tyckte det var gott, bara sådär. Jahapp så kan det vara.
↳ 

Ja, Smashbox är jättebra! Jag trivs kanon med den foundationen, jag kan tyvärr inte ha något med olja i för jag blir så jäkla blank i ansiktet då (ännu mer med min lugg i pannan, haha) och Smashbox är ju oljefri =) Jag älskar den i allafall!

Vilken otroligt fin bloggdesign du har!

Svar: Låter som jag får testa det någon dag! Har varit intresserad i en primer men använder nu The Body Shop - Insta blur vilken är helt fantastisk så jag kanske köper den igen om jag inte lyckas få tag på en från Benefit :) Köpte Anastasia Brow Wiz idag dock, skitbra!
Tack :)
Linnéa Olsson

↳ 

Ser riktigt gott ut! :)

Svar: Det var det! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Åh, åt en semla idag ja =) såå gott!

Svar: Åh härligt! Är sugen på en till från favoritcaféet men vi får se :) verkligen jättegott!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG