Ny bloggdesign på plats

 
"Ta en bild när jag posar lite här" och jag lyckades fånga en pose-bild innan han skrattade åt sig själv hahaha. Har inte bloggat så mycket sen i lördags för jag har pysslat och grejat med min nya bloggdesign SOM NU ÄR HÄR WIHOOO. Det är likt den gamla fast litta bättre daaaa. I alla fall om man läser min blogg på en dator, om det är någon som läser min blogg via en mobiltelefon (surfplattor i liggande läge är okej) ber jag verkligen om ursäkt för fyfan vad ful designen är då. Vet inte vad jag ska göra åt det, försökte koda den responsivt så den ska mobilanpassas men det hände ingenting när jag grejade med det, verkligen ingenting. Så jag får helt enkelt aktivera blogg.se's basic-mobiltema eller något sådant. Vilket känns skittråkigt. Men så är det tyvärr.
 
Hur som haver tillbaka till bilderna i detta inlägg. I Onsdags slutade jag tidigare i skolan så jag SPRANG (läs: pingvin-steppade-på-isen) till stadsbussen för att hinna till resecentrum innan min länsbuss gick, hade inte hunnit gå till resecentrum i halkan. Jag hann nätt och jämt till busshållplatsen med blodsmak i munnen men så visar det sig att den är hela 8 minuter försenad så jag ser min länsbuss åka ut från resecentrum när vi står precis innan sista högersvängen med stadsbussen. SKIIIIT. Tänkte gå och äta subway, kom och tänka på att Johan kanske vill äta lunch med mig istället. Så jag ringde honom och vi drog till Svampen och åt lunchbuffé för Johan gillar inte alls subway. Men det var skitgott på Svampen faktiskt. Har aldrig varit där förut och har velat äta eller fika där jättelänge nu så det var roligt och trevligt. Han åker ju tillbaka till Norrland för vårtterminen på universitet imorgon sen är det ett tag till nästa gång :((( tråkigt
 
I övrigt har min vecka varit evighetslång och jättejobbig. Vi började ju med bara 2 dagar förra veckan och sen 2 dagar helg vilket gjorde att en 5 dagars vecka kändes trippelt så lång. Men nu är det helg igen och jag har bakat sockerkaka, pluggat, gjort klart och satt in bloggdesignen så nu känns det bra och mindre stressigt wiho.
↳ 

Åh älskar designen!

Svar: Så roligt, tack! Blev faktiskt väldigt nöjd även fast man nästan hinner tröttna på den när man tittar på de så länge i flera dagar haha :)
Linnéa Olsson

↳ 

Superfin design!

Svar: Tack!!
Linnéa Olsson

Mamma ❤️
↳ 

Jag vill oxå fika/ äta på
Svampen i Örebro.
Har inte gjort det nån gång.

Tyckte det blev snygga Johan poser 🌟

Kraaaam hjärtat ❤️

Svar: Vi får göra det! Vill ju prova att fika någongång istället för att äta ♡
Linnéa Olsson

Mamma ❤️
↳ 

Måste varit en himla bra fotograf som fångade dig och ljuset så fint på "profilbilden" 😉☺️🌟💕

Svar: Haha ja :)
Linnéa Olsson

↳ 

Din bloggdesign blev jätte fin!

Svar: Tack!!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG