Planner hunting

 
Bilder hittade på pinterest
 
Blir fullständigt gaaaleeeen av detta letande av kalendrar och anteckningsböcker. Jag har för höga krav på dem. Vill ha monokromt med guld-detaljer. Men det finns tamejtusan inte i lager någonstans. Har också kollat på att göra en egen för det skulle vara sååå kul att göra egna framsidan i inDesign nu när man faktiskt kan någonting om alla dessa program. Men var i hela världen hittar man ens något företag som kan trycka det? Först var jag säker på att jag bara vill ha en 2015 kalender men nu har jag kollat på att skaffa en filofax eller annan typ av pärmkalender så jag kan skriva ut egna sidor som man hittar mängder av på pinterest också (fler än jag tycker om att designa sitt eget innehåll och jag vill ha allas snygga designer). Börjar dock tro att jag får klippa och klistra för att få till det och ge upp drömmen om hårt omslag om jag inte hittar en enkel kalender i hardback att klippa och klistra ovanpå... Hjälp miiig, vart hittar jag de bästa svenska affärerna med anteckningsböcker och kalendrar?
 
↳ 

Tycker det är snålt med snygga omslag på just anteckningsböcker och kalender. Såå tråkigt!

Svar: Verkligen! Blir bara frustrerad och arg för jag vet precis vad jag är ute efter men inte finns det någonstans... Känner att jag vill starta ett företag och sälja snygga kontorstillbehör.
Linnéa Olsson

↳ 

Åh håller verkligen med dig, det finns sidor där man kan designa sina egna kalendrar, det kanske är ett alternativ? :)

Svar: Har kollat på de jag hittat men tycker ingen template är snygg :( Har du förslag på sida så får du gärna länka!
Linnéa Olsson

↳ 

Gud vad snygga de på bild är! jag förstår din frustration då jag har samma höga krav, men detta år hann jag inte vänta på att hitta en snygg utan det fick bli en fluing från akademibokhandeln :(

Svar: Har hittat en men det är en affär i Australien och det är en filofax så när jag köpt till allting kommer det bli skiiiitdyrt så jäkla jobbigt!!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG