Snöstormen och solnedgången

 
Hej hörni, har hängt i stallet idag och någon gång vid 10 tiden blev det snöstorm total och ALLTING BLEV JÄTTEVACKERT. Förutom hästarna som blev genomblöta och söta istället för vackra kanske men annars var resten väldigt vackert. Speciellt när själva stormen slutade och det sprack upp i en vacker solnedgång och det nästan ångade upp från marken där solen lös. Varje gång jag ska jobba i stallet så tar det emot så för jag vill inte (läs: orkar inte) gå upp kl 6 på en lördag eller söndag. Men väl där är det alltid så mysigt, speciellt med Erika för vi hittar alltid på något skoj eller gör/säger något knasigt. Som idag när jag blev överlycklig över den fantastiska solen och jag först sätter mig ner och fotar i alla möjliga vinklar på backen. Sen ritar ett hjärta i snön. Tittar upp och ser hur FANTASTISKT solen lyser på alla träden borta vid kohagen så jag reser mig upp och springer (igen, läs: skuttar konstigt) iväg och under hela tiden för Erika dokumentation på det hahaha, här och här :')
 
Just nu håller jag hur som helst på att fippla med en bloggdesign och jag blir riktigt nöjd faktiskt. Eftersom menyn hoppat upp sedan panoramareklamen blev obligatorisk och att min footer behöver göras om med arkivet och att jag vill rensa upp i kategorierna lite så kan det ta lite tid men det blir kanonbra tillslut tror jag nog.
↳ 

Vilken vacker solnedgång <3

Svar: Ja verkligen!
Linnéa Olsson

↳ 

Vi hade mer regnstorm här för någon dag sedan, haha. Man saknar snön lite när man ser bilder från uppåt-landet, i Skåne lyser den m sin frånvaro.

Svar: Lite roligt för ett tag sen såg jag på en jag följer på twitter från skåne som fick snö först av alla nästan och sen försvann den och nu får vi snön långt in på nyåret :) Men det är jobbigt för det snöar, smälter, fryser på och så går det runt så. Det bygger bara på någon form av istid här snart haha!!
Linnéa Olsson

↳ 

Oj så vacker bild! :)

Svar: Tack :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG