Snow white

 
Nikon D610 & Nikkor 50mm f/1.4
 
Min supervackra kusin. Det är helt otroligt hur fotogenisk hon är, det är verkligen en sådan egenskap jag är oändligt avundsjuk på! Inte bara det utan hon har alltid varit en riktig killer på ögonsmink, hon passar i allt och gör alltid häftiga nya kombinationer. Och kostymsmink också. Och så är hon min bästa vän också. Eller lite mer som än syster. Förresten gillar jag verkligen bilderna i mitten, med snöbollen och handsvepet. Som taget ur Frozen!
↳ 

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack! Blev väldigt nöjd :)
Linnéa Olsson

↳ 

Super fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!!
Linnéa Olsson

↳ 

Underbara bilder!!

Svar: Åh tack tack tack!
Linnéa Olsson

Mammis ❤️
↳ 

Ååååh vilka underbara bilder och som du redan skrev Linnéa hon är så otroligt duktig på smink och fotogenetisk Erika ❤️Och du Gumman på att fånga det med din kamera 👍🍀🌟❤️

Svar: Tack mamsen ♡
Linnéa Olsson

↳ 

Gud så fina blder :) Du är himla duktig du!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG