Titta ankorna mamma

 
Lördagmorgon upp och hoppa tidigt (10.30 är tidigt för mig just nu) för att vi skulle bära av på kalas i Örebro och hinna hem från stugan. Men distraherade blev vi när mamma sa att jag var tvungen att ta kort på träden för det lös så fint på dem men jag ser mellan träden ner på älven hur det ser ut som ankor simmar omkring där. "Titta ankorna mamma!". Fort fort på med kläder ner med vårt frukostbröd i påse och ner för att mata ankorna (ja ja ja det är änder jag vet, men allting med anknäbb är ankor okej). Och detta summerar mina första fina bilder från 2015.
↳ 

Verkligen så härliga bilder :)

Svar: Tack :)
Linnéa Olsson

↳ 

Åh så fina bilder!

Svar: Tack molly! <3 Tänkte lite på dina bilder när jag fotade mvh inspirerad
Linnéa Olsson

Mamma ❤️
↳ 

Mysiga ankor men ett himla patriarki bland dem 😳
Härlig januari vårdag ❤️

Svar: Härligt var det <3
Linnéa Olsson

↳ 

Väldigt fina bilder! :)

Svar: Tack! :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG