Första sommarlovsdagen

 
Eftersom jag inte haft blogglust på ett tag så tänkte jag att jag bloggar om de saker jag hunnit gjort hitills under sommaren så jag kan se tillbaka och minnas det sen. Nu tänkte jag berätta om min första sommarlovsdag. Vilket egentligen är en lögn för det var inte alls min första sommarlovsdag, men det kändes som det. Första dagen det kändes som att det var sommarlov. Johan ringde mig och undrade om vi skulle hitta på något. Han ville vara ute och jag var så jäkla trött och ville vara inne och sova efter jobbet.
     Men tillslut kom vi på den briljanta idén att vi skulle gå och sätta oss vid näset (stranden vid vår sjö Möckeln) och ha picnic. Vi bestämde också att Erika var tvungen att vara med, och bara en stund senare smsar Veronica mig och undrar vad jag gör. Så det slutar med att vi alla fyra sitter och njuter av kvällssol och äter grillad korv till middag. Det kändes så otroligt jävla skönt och som något det bästa jag gjort i år. Det är en sådan liten grej men kan fortfarande få mig känna mig helt överlycklig. Också att jag hade saknat ihjäl mig efter Veronica som varit borta på alla möjliga häftiga saker och det var första dagen vi sågs sen skolan började.
↳ 

åh grillad korv är sommarmat <3

Svar: Jaaa! Och jag som inte brukar gilla korv har förtärt lika mycket korv som jag säkert har de senaste 5 åren eller något haha :')
Linnéa Olsson

↳ 

Åh vad mysigt! Grillning är verkligen sommar :)

Svar: Sannerligen!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG