Kycklingbröst och fetaostkräm

 
Blev superinspirerad av Sannas bilder på sin restaurangmat, så jag pinnade bilden och gav mig an försöket att laga det själv. Jäklar i bomben vad gott det är. Kycklingbröst med fetaostkräm serverad med pommes och tomat, paprika & ngt mer relish blev det för min del. Medan i originalet är det någon mycket mer lyxig potatis, men till min stora besvikelse hade vår potatis blivit gammal, mjuk och möglig. Och jag var alldeles för trött för att vilja gå ut i ösregnet och handla ny potatis. Så jag tog vad jag hittade i frysen och det funkade det med. Tack Sanna för matidéen! Tänk att jag som är totalt ointresserad i att laga mat faktiskt också kan när jag vill :')
↳ 

Ser gott ut :))

Svar: Det var det!
Linnéa Olsson

↳ 

Men alltså MUUUMS! kan du lägga ut ett recpet? (A)
Och kul att du blev såpass inspirerad att du faktiskt lagade det ;)

Svar: Det kan jag defintivt! Jag fuskade lite med ajvaren/relishen dock, hihi!Jaaa är faktiskt lite imponerad av mig själv, så mycket pinnande som man påstår ska hända men nu jäklar gjorde jag slag i saken :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG