Mellanmål

 
Var tvungen att prova ett mellanmål som jag sett många youtubers och bloggare göra. Naturella riskakor, mandelsmör, skivad banan och kokos på. Det var gott men ganska torrt då mandelsmör är mycket mer trögflytande än vanligt smör. Annars helt okej! Är för tillfället huuuur sjuk som helst det är inte ens lite roligt. Trodde det var halsfluss men var till vårdcentralen igår och det var inte streptokocker så jag kan inget mer göra än att försöka vänta ut det. Det som är mest frustrerande är att jag missar massa sommarjobb nu, speciellt då det var "min" vecka som kommer eftersom Erika åker bort på lite semester så skulle jag jobba, gaaah. Förstår verkligen inte poängen med att man ska bli dundersjuk på sommarloven och sen lite smygsjuk hela skolterminerna. Ska försöka lägga upp inlägg med bilder från Göteborg och en liten video jag filmade när vi var ute och gick en sväng vid kusten snaaart.
↳ 

Åh så gott! :D

↳ 

yeey kul att du också var på 1D :) så grymma var dom! Och krya på dig du :( <3

↳ 

Mums :D

↳ 

Men muums vad gott :)
Otroligt vacker bild också!

Svar: Sannerligen, har börjat stoppa en sked i mandelsmöret till och med. Haha, inte lika gott som nutella men fruktansvärt gott ändå! Tack Sanna :)
Linnéa Olsson

↳ 

åh det där är SÅ gott! :D

Svar: Verkligen!! Så enkelt men skitgott :)
Linnéa Olsson

↳ 

ser ju jäkligt gott ut iallafall :) trist att vara sjuk, nu när sommaren äntligen kom också. Hoppas du kryar finis!

Svar: Ja det var ingen höjdare! Speciellt när jag blev frisk lagom till att konstant dåligt väder började haha. Tack för omtanken! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Vad gott det såg ut!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG