Nya smycken :: Mini haul

 
Imorgon, eller om några timmar i skrivande stund, bär det av till Oslo för att se One Direction gång ett av två i år. Och innan det behövde jag inhandla lite saker, smycken var inte på den listan haha! Men vad ska man göra när man hittar några skitsnygga smycken man gått och tummat på innan som helt plötsligt var på rea för 50kr respektive 30kr inne på H&M. Det går ju inte att inte slå till så att säga. Skulle vilja köpa en förlängningskedja till det silvriga dock då det satt ganska högt upp på mig. Till en mer urringad tröja såg det ganska underligt ut, speciellt eftersom statement piecen är så pang på så hängde den mitt i mellan halsen och tröjans kant. Hur som haver så älskar jag allihopa ändå.
↳ 

åh va fint!

↳ 

Halsbandet i mitten var nog min personliga favorit men alla var snygga!

↳ 

Så fina smycken! Jag ska också se one direction fast i Göteborg på tisdag! (:

Svar: Jag med! Bestämde mig för att sälja festivalbiljetten för att åka på weekend i Oslo och se one direction där med :)
Linnéa Olsson

↳ 

Gud vad fina de var :D

↳ 

Snyggt!!

↳ 

Vilka fina! :)

↳ 

Åh, vad fina!! :)

Intensive cravings
↳ 

Superfina! Hos mig på IC kan du bara skicka iväg ett mail så kan jag fixa en förlängningskedja till dig :)
Mvh Madeleine

Intensive cravings
↳ 

Hoppas du fick min mail i förra kommentaren. Hemsidan är www.intensivecravings.se

↳ 

Hahha, äsch! Du gjorde ett bra köp ju!

Svar: Hahaha visst!! Lyckades i alla fall få med det på måste-listan också så det väger väl upp dem lite
Linnéa Olsson

↳ 

så snygga! :)

↳ 

Vilka fina!:)

↳ 

så fina smycken!

↳ 

Men va vackra! Det rosa var min favvo!

En härlig midsommar önskar jag dig!

Svar: Tack och detsamma i efterskott, haha! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Vilka snygga smycken! Kul med konsert. Hoppas den är bra. :-)

Svar: Visst är dem! Den var superbra tack :)
Linnéa Olsson

↳ 

Fina smycken!

↳ 

snyggt

↳ 

tjusiga =)

↳ 

fina!

↳ 

Så himla fina :D

↳ 

jättefina!:)

↳ 

Schyssta! Rea är bäst, blir man extra nöjd med köpet ;)

Svar: Precis så haha! Och nu har jag fyndat ännu mer i Oslo så det får bli ett inlägg till så småningom :)
Linnéa Olsson

↳ 

Åh vad fina!!

↳ 

Superfina!

↳ 

Det pastellrosa från H&M har jag med, älskart! Fina de två andra var också :)

Svar: Det är verkligen kanonfint!
Linnéa Olsson

↳ 

åh så fina! :D

↳ 

så snygga, har också tummat på det rosa ett par gånger :)

Svar: Förstår det! Det är så himla fint :)
Linnéa Olsson

↳ 

åh så fina! Vill också ha det rosa!:)

↳ 

Hoppas konserten var bra lite avis, är inget stort fan av 1D men förbandet har jag följt i över 10 år men inte kunnat se live någon gång :P

Svar: Åh ja den var bra! Och förbandet var väldigt bra även om jag inte kunde många av låtarna :) Det finns ju många biljetter som är ute billigt för försäljning om du skulle ha möjlighet att ta dig till Göteborg imorgon :)
Linnéa Olsson

↳ 

Vilka fina bilder på fina smycken! :)

Svar: Tackar!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG