18 års party

 
För en vecka sedan nu stod jag och sminkade mig i rasande fart efter skolan och stressade runt med paket och grejer här hemma för att Veronicas pojkvän hade tagit med oss tjejkompisar och dragit igång en överaskningsfest. Det blev faktiskt väldigt lyckat även om Veronica ägnade hela dagen åt att försöka lista ut vad både Filip och vi tjejer pysslade med för hon var säker på att det var något i göringen hahaha. När hon väl kom till Filips lägenhet så hoppade vi fram och skrek så hon såg helt överumplad ut haha ♡ Filip hade fixat DJ-bord och allting som musikeleverna var extra intresserade av (såklart!), näe men det var en fin kväll verkligen. Paketöppningen blev otroligt sentimental när Filip avslutade med en present som Veronica önskat sig sedan hon var jätteliten.
 
Har bloggat så jäkla dåligt på senaste så tänkte ta lite throwbacks från mina telefonbilder här fram över. Och när jag om något år läser bloggens arkiv så kommer jag definitivt vilja minnas bland annat detta.
↳ 

reply: Tack! Åh, jag känner att jag kan lägga lite extra pengar på det då det är så kul att ta upp en fin necessär från väskan :D

Jättefin blogg förresten!

Svar: tack!
Linnéa Olsson

↳ 

Men gud så kul med överraskningsfest, älskar sådant!

Svar: Jaaa det var min första riktiga jag varit med på så det var superkul! Började gråta så fort hon kom in genom dörren haha som den gråtis jag är
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG