Ett björnskinn

 
Pappa fick hem sitt björnskinn igår och satte mig direkt i uppdrag på att fota en bild så han kan skryta lite på facebook med det. Och säga vad man vill om jakt och skinn osv, men det var himla roligt att fotografera något annorlunda mot vad jag brukar göra. Är väldigt nöjd med resultatet! Men gud vad det är sant med att man blir helt blind efter man sitter och redigerar i photoshop. Kom hem nu från middag hos bekanta och redigerade om den lite så det såg vettigare ut tror jag. Kanske ångrar mig och lägger på ännu mer mörker igen. Fick massor av beröm av familjen och pappas facebookvänner också i alla fall så det var kul! "Det ser ut som en riktig vinreklam", wiiho.
↳ 

Riktigt fin bild!! Åh, vill också lära mig att redigera sådär bra. Och ja, såg verkligen ut som en perfekt reklambild :)

Svar: Tack så jättemycket! Det är bara att sitta och leka och titta på tutorials på youtube så hittar man massa knep :)
Linnéa Olsson

↳ 

Wow, vad duktig du är! :) Grymt jobbat!

Svar: Tack fina du!
Linnéa Olsson

↳ 

Riktigt snygg bild!

Svar: Tack så jättemycket!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG