Stilsäkert med Sigge Eklund

 
Har sen jag började lyssna på Alex & Sigges podcast blivit helt såld på Sigges röst (det låter ju lite konstigt). Och det är ju inte bara jag har jag förstått både genom podden (t.ex. Charlie Schulman som tycker Sigge är hennes favoritröst för den är "snäll") och alla andra bloggare jag läser som lyssnar på podden. Helt fantastisk podd ni borde lyssna på om ni gillar vardagsanektdoter och riktigt torr humor. Fnissar varje gång och längtar ännu mer till fredag tack vare podden.
 
Hur som helst, det var inte det som det här inlägget skulle handla om utan jag ville bara tipsa om videoklippet med Sigge som kommer från poddens huvudsponsor If. Blev heeelt kär i bokhyllan, har blivit allt mer besatt av bokhyllor som ser ut att vara inbyggda i väggen efter att jag sett mängder av sådana hos alla youtubers lägenheter. Vill själv ha en sådan i framtiden men det blir ett projekt till då. Annars så kan jag inte motstå att fnissa till klippet precis som till podden för Sigges skämtsamma personlighet är såklart med. "Ska jag kväva henne?" hahaha!
↳ 

Haha har du lyssnat på den om varför deras vin Complicity heter som det gör? Sjukaste storyn ever ;P

Svar: Hahaha nej den har jag inte hört tror jag?! Känns som jag lyssnat på alla för varje gång jag går in i arkivet lyckas jag alltid trycka på en jag redan lyssnat på haha. Men om du vet vad avsnittet heter så ska jag lyssna :')
Linnéa Olsson

↳ 

Erkänn soffbordet är snyggt!! Jag hade tur och köpte det från blocket, så det är second hand. Fick till och med två bord haha! Så har ett identiskt i förrådet om du vill köpa ;P kram

Svar: Gud vilken tur!! Skulle gärna vilja ha ett, mamma är helt fast i att ha lastpallar som soffbord så det är in the making just nu men åååh blev så sugen nu ju haha
Linnéa Olsson

↳ 

ÄÄlskar också podden!! podtips i så fall, hanapees otroliga podcast! Men den kanske du redan lyssnar på!!

Svar: Jag med!! Hanna och Martins podd var den första jag började lyssna på och var säkert den enda jag lyssnade på i över ett år haha, den är såå bra. Är såpass kräsen att jag har jättesvårt att hitta poddar jag gillar. Gillar stämningen i Hanapees otroliga podcast och Alex & Sigges podd.
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG