The Body Shop :: Body Butter

 
Var och shoppade på The Body Shop igår, har suktat efter ett bodybutter jättelänge nu då jag känt mig så torr. Och så har jag varit inne och luktat på just mango-lukten sååå många gånger, så denna gången slog jag till. Jag var dock i affären i gallerian som jag tycker är hemsk i jämförelse med den som är på stan. Så himla otrevliga och pushiga i jämförelse med de jag pratat med på affären inne i stan. Senast jag var inne på affären i gallerian hade jag en nära-döden upplevelse och sprang ut därifrån på skakiga ben. Så om ni inte gillar pushig personal så kan man alltid shoppa online istället. Om ni inte har en helt fantastisk butik nära er (vilket jag tror säkert ni har precis som jag har om jag åker till stan).
 
Eftersom jag glömde bort att man var tvungen att visa sitt rabattsms som medlem (jag som trodde att man fick det om man lämnade fram sitt medlemskort...?) så fick mamma utnyttja min rabatt på en handkräm hon velat ha länge. Lose and win, typ! Glöm inte att alla ni som är medlemmar på The Body Shop har 25% rabatt på valfri kroppsvårdsprodukt tills den 25 maj. Ni bör fått rabattkoden på sms eller mail!
↳ 

De body buttret luktar så himla gott! :D

Svar: Verkligen!
Linnéa Olsson

↳ 

Älskar deras Body Butter, vi brukar alltid bunkra upp när vi åker utomlands, när vi vart i London tex. Så köper en 2-4 st så har en för något år framöver ;)

Svar: Är det mycket billigare där?! Vill också åka och bunkra upp ju :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG