Första advent

 
Mysmorgon. Tycker vårt kök är så himla fint julpyntat nu så jag stormtrivs här inne. Gjorde egen varm choklad och äggmackor morgonen i ära samt tjuvstartade min slöjdade adventsljusstake själv eftersom mamma ligger och sover efter nattjobb. Sitter ochuppdaterar podcaster-appen på telefonen och hoppas att det ska dyka upp ett nytt avsnitt. Även fast jag är mycket väl medveten om att jag inte följer någon podd som uppdaterar på söndagar. Har ni några söndags-poddtips?
Idag är det julmarknad i Örebro men jag vet inte om jag har ork att göra mig iordning och ge mig av. Det är så mycket mysigare att slöa runt en hel söndag samt att jag måste städa mitt rum och sen åka hem till pappa. Vi får se vad som blir av! Och imorgon är det Cyber monday. Tänker ni handla något? Och vad ska ni göra denna advent? :)
 
PS. Igår publicerade jag en enkät om personliga kalendrar och jag skulle bli supermegaglad om ni svarade på den. Det är till mitt gymnasiearbete och ni kan hitta enkäten häääär.
↳ 

Så mysigt det är med adventstider!

Vilken fin blogg du har!

Svar: Det är det verkligen! :) Tack
Linnéa Olsson

↳ 

så mysigt! hoppas du haft en superhärlig första advent!

↳ 

Sådär, nu har jag fyllt i din enkät! Den va lite rolig faktiskt. Det där med klistermärken har jag inte tänkt på innan, hade ju varit toppen!

Himla mysigt det verkar på dina bilder förresten! Hoppas du haft en bra advent :)

Svar: Men tack!! Blir så glad när jag får svar :'') När man börjar titta på alla klistermärkesvideos på youtube så är man helt frälst. Det är som mindfulness att titta på Plan With Me videos i en halvtimme haha!
Tack och hoppas du också haft en bra advent :)
Linnéa Olsson

↳ 

Mysigt!

↳ 

Mysigt ^^

↳ 

Åh gud så mysiga bilder :) Verkligen juligt! Nu blir jag sugen på att åka hem och klä vår lille plastgran, haha ;)

↳ 

vad mysiga bilder du lyckades fånga :) hoppas allt är bra med dig! <3

Mammis❤️
↳ 

adventsmyyyys 🎄


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG