Första gången ute

 
Gick ut för första gången i lördags, vi gick ihop några i klassen och våra kompisar för att få VIP. Vilket var superskönt att alltid ha en plats att mötas på! Vi skulle se Albin Myers på kvällen men jag tror inte det var många som någonting för vi alla var på 5 olika ställen samtidigt haha. Sen träffade vi en skotte (på sista bilden) men jag vet fortfarande inte om han trollade oss eller inte. Svårt att avgöra när flera stycken var utklädda haha.
↳ 

Åh vad kul :D Minns de första gångerna jag var ute, då var det fortfarande nytt och spännande. nu går jag sällan ut, föredrar att kunna prata med de jag är med. Ibland blir man dock extremt danssugen och då kan det bli en liten utgång :D

Svar: Ja jag förstår helt vad du menar haha! Är egentligen mer av en hemmafest-person tror jag. Att ha VIP gjorde det ju lite lättare eftersom man som sagt kan samlas på ett ställe men det var sååå kul ändå! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Roligt för dig, första gången är speciell och man minns den länge :)

Svar: Ja det kommer jag definitivt göra! :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG