Favoritkossor

 
Har äntligen fotat mina favoritkossor. Eller "Det är inga kossor, det är faktiskt tjurar." "Men det är ju ändå kossor." "Nej det är nötkreatur." som Erika mycket riktigt förklarade. Men för mig är dem alltid kossor och dessutom mina favoriter. De står i hagen påväg till stallet och jag blir alltid lika glad när de kommer tillbaka ut i hagen efter vintern och alltid lika ledsen när de får gå in igen för man saknar att titta på dem när man åker förbi. Även fast jag nu misstänker att det är olika kossor varje år då det verkar vara en tjurhage, men ändååå... Kanske är det min favorit-kohage istället? Är glad att jag har fotat dem nu innan de får gå in igen. Hoppas dock att jag hinner dit en dimmig solig morgon innan det är dags för vinter. Sen måste ni ju kolla på den här gifen jag fick till.
 
 
Haha så underbara.
↳ 

fina bilder

Svar: Tack! :)
Linnéa Olsson

↳ 

Åh vilka fina bilder! Älskar din nya design också!

Svar: Tack Molly! ♡
Linnéa Olsson

↳ 

Verkligen helt drömska bilder! Jag tycker att den första är helt, som tagen ur nåt fotoprojekt av proffs. Så du är ett proffs helt enkelt! Fasiken vad grym du är :)

Svar: Men åh tack fina du! Blir superglad ju haha :')
Linnéa Olsson

↳ 

sååå härliga bilder!

Svar: Tack!!
Linnéa Olsson

↳ 

Vilka fina bilder! :)

Svar: Tack så mycket :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG