Haul : Januarirean

 
Kuddar från Lagerhaus / Turtleneck tröja från Gina tricot / Pennor & anteckningsböcker från Jula / Real Techniques Mircale Complexion sponge från H&M
 

Mellandagsrea? Näe det är överskattat. Januarirean äger! Haha, jag personligen brukar alltid ge mig ut i Januari istället för direkt efter jul för då finns det inget jag är mer opepp på än att shoppa. Men igår skulle jag åka och lämna in min telefon så den var hel lagom till skolstarten igen. Kuddarna från Lagerhaus har jag velat ha sååå länge men jag kunde inte rättfärdiga att köpa två kuddar för 300kr+. Nu var dem dock på halva priset så jag fick två kuddar för en i princip. Tror att dem ska få pryda min säng.
Något som verkligen imponerade på mig var Jula. Jag blev så glad när jag såg anteckningsböckerna, hur söta som helst?! Kändes nästan som jag kommet till en miniversion av Target. Och det kostade bara 20-40kr dessutom. RTs beauty blender var också 20kr billigare och jag har velat prova den superlänge (och än så länge är jag imponerad). Och toppen var halva priset som jag fick för ynka 74kr(!!). Har velat ha en sådan här långärmad superlänge också. Den är så himla mjuk och bekväm snygg till både byxor och kjol men jag har inga byxor som är tillräckligt höga i midjan för den så jag kör på mina kjolar.
↳ 

Åh vad mycket fint du har hittat! Den gröna kudden var verkligen gorgeous :)

Svar: Visst är den! Har suktat så efter den speciellt. Och att den har en liten tassle i ena hörnet som gör den extra fancy haha ;)
Linnéa Olsson

↳ 

Så fina grejer! Och snygga foton också. Håller med om att Jula har en del riktigt fina saker :)

Svar: Tack! Ja, det var verkligen en överraskning :)
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG