Bästisbrunch

 
I torsdags lyckades vi samordna en mysig brunch med en inplanerad utflykt på eftermiddagen. Fast vi saknade Veronica som var i Trollhättan på jobb. Det är väl svårigheten med studenten och sommaren därefter alla jobbar efter helt olika tider eller jobbar inte alls. Så varje lucka vi får försöker vi umgås. Som ni kanske vet från mitt Mors dag inlägg så äääälskar jag att göra fina frukostar för att göra någon annan glad. Till mig själv är det struntsamma då häller jag upp lite yoghurt eller brer en macka. Men när vi bestämde att vi kör en sen brunch började både jag och mamma yra runt i köket (släktdrag?) och dekorera med vår lilla balkongodling av örter och blommor. Det blev himla fint och mysigt och vi alla hade hållt oss från att äta innan så vi var minst sagt superhungriga. Som bäddat för en succé.
↳ 

åh så gott och fräscht det ser ut :)

Svar: Det var det! Supergott :)
Linnéa Olsson

↳ 

Tips på somriga frukostar?? Ha en underbar dag, kram<3

Svar: Smoothies i alla dess former verkligen! Eller fruktsallad. Annars är jag väldigt dålig på att vara nytänkande med frukostar.
Linnéa Olsson

↳ 

Va mysigt o gott :)

Anonym
↳ 

Massa gott var det 😊🌺💕

Mammis❤️
↳ 

Jag glömde skriva namnet på förra kommentaren 😳
Men det var en massa god frukost och mättande 🤗😀💕🌺

↳ 

Så gott det ser ut!


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG