Say I Slay

 
Den här veckan hände något sjukt. När biljetterna till Beyoncé släpptes så ville jag och Veronica gå, jättemycket. Men eftersom studenten var stundande kändes det inte rimligt att lägga så mycket pengar på konsertbiljetter när allting skulle gå till balen, studenten, utgångar och att umgås med alla klasskamrater innan vi skulle separeras. Men på min rast i tisdags kväll så öppnade jag twitter (som inte händer jätteofta längre) och en tweet som löd "Är det någon som vill köpa 2 ståplatsbiljetter till Beyoncé imorgon?" dök upp rakt framför näsan på mig. HELL YEAH?!?! Det kändes helt och hållet som ödet att jag fick se det mindre än 24 timmar innan konserten på dagen av löning också. Och helt plötsligt stod vi där i Globen, i chock, med resten av Friends Arena. Queen B, finns och hon är magisk. Min enda önskan är att Single Ladies hade spelats annars var det felfritt. Bäst var Freedom, så vackert och kreativt med dans som involverar vatten. 
↳ 

Vad tajmat! Klart en måste hänga på då! Åh önskar så att jag gått på B, alla som talar om det verkar tycka det var bland det bästa de gjort. Nästa gång!! :)

Svar: Definitivt nästa gång då! :) Känns fortfarande som jag inte varit där så jag måste nog lägga ner några tusenlappar på golden circle för att förstå det på riktigt haha.
Linnéa Olsson

↳ 

MEN ÅH, vilket extremt bra timing!!

Svar: Visst!! Så himla bra :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG