19 år gammal

Frukostbricka som visar upp porslinet och så ost till marmeladen i "frukostpåsen" längre ner.
 
Veronica sjunger för mig på telefonen.
 
Presentpåse med smått och gott till frukosten.
 
 
Igår fyllde jag 19 år!! En ålder som är ganska intetsägande egentligen, mer än att det är mitt sista år som officiellt tonnåring även om jag kommer känna mig som det för resten av mitt liv haha. Förstår inte hur ofta man tänkte på en viss ålder när man var liten och tänkte att då ÄNTLIGEN kommer man inte ses som liten längre. Men vad fel man har. Jag tror nog man känner sig liten och oklok i vissa sammanhang hela livet. 
 
I alla fall blev jag väckt på sängen och fick porslin som jag önskat mig, sedan bar det iväg för att hämta ut paket med skjortan jag tänkt ha på mig idag och köpa en sprits för våran var puts väck. Jag som inte alls gillar tårta (om det inte är på "amerikanskt vis", prinsesstårta, gräddtårta osv är motbjudande) bjöd helt enkelt på två sorters cupcakes och en hög kakor istället. Red velvet (favvo!!) och kokos blev smakerna. Har nu haft en hemmagjord red velvet tårta när jag fyllde 18, en beställd på studenten och cupcakes när jag fyllde 19, haha! Fick också en mysig lampa & en geometrisk ljusstake av Veronica, glas som hör till porslinet jag fick från min ena moster med familj och mormor och morfar med litet bidrag till vad jag känner för. Troligtvis rakt ner i sparkassan för ett nytt objektiv. 
 
PS! gud vad kul att mitt tomatsalladinlägg kom med på blogg.se's framsida!! Blev så himla glad verkligen att ens hårda arbete på ett inlägg fick lite extra ljus. Och tack för alla fina kommentarer! 
↳ 

Åh, stort grattis i efterskott, fina du :*

↳ 

En mysig födelsedag tycker jag med. Du är en Velvet hela du hjärtat <3

↳ 

Grattis i efterskott :D


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG