Städdag & trasig laddare

 
 
Hej hörni! Idag skulle jag egentligen bloggat ett beauty-relaterat inlägg men jag upptäckte att min laddare till datorn var helt slut. Så medan jag väntar snällt på att brevbäraren ska komma med en ny till veckan så skriver jag lite idag istället.

Har haft ett projekt att städa och sortera mitt rum nu i några dagar. Lite kläder har fått flytta ut, lite kläder har fått flytta in (kanske blir det en haul?), lådor under sängen (så!!! jäkla!! BRA!) och kasta gammalt smink och annat skit man bara slänger ner i lådor. Så lite bättre har det allt blivit. Jag är ju en expert på att göra sovrummet till en enda röra. Nu ska jag i alla fall ägna mig till lite läsning, något jag är värdelös på numera då jag alltid hittar en youtubevideo eller film att se på datorn. Som laddar-lös tar jag chansen haha!
↳ 

Är så irriterande när laddare går sönder!

Svar: Verkligen!
Linnéa Olsson

↳ 

Men åh, jag skulle verkligen också behöva sortera i vårt hem. Men tror jag ska avvakta tills vi får våra nya möbler, så kan jag verkligen göra det på riktigt och liksom flytta omkring tills jag blir nöjd :)

Alltså när laddaren går sönder... Det är ju så mycket FML på det att en halvt om halvt vill lägga sig ner och gråta. Har dock märkt att det för min del har funkat med billigare sladdar, har inte behövts Apples egna. Om en bara är noga med volten eller vad det heter :)

Kram till dig!

Svar: Ja det är så skönt att städa undan lite trots att man drar sig för att börja haha. Förstår precis vad du menar med möblerna. Det gick ju inte att hålla det snyggt innan jag hade en byrå att lägga mer kläder i. Nu är det bara slarvighet när dem ligger över hela rummet ändå hahaha ;)
VISST!! Så frustrerad. Min första reaktion var direkt att ta datorn och googla vart jag kan köpa en ny laddare haha. Fick göra massa onödiga turer till elgiganten för att de sålde mig fel laddare först så jag lyckades tillslut beställa en via telefonen istället :) Så precis som du sa kom jag undan mycket billigare än de 799:- jag betalade först haha

Kraaam!
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG