Antagen (sökes boende!)

 
Något heeeelt sjukt har hänt idag. Och det är att jag fick mitt antagningsbesked. JAG ÄR ANTAGEN TILL UTBILDNINGEN BILDBEHANDLARE PÅ FOTOSKOLAN STHLM!!!!
 
Söker därmed bostad och vill ni läsa mer om mig och mindre om vad som hände när jag läste mitt antagningsbesked så hoppa ner till nästa bild ♡
 
Läste det exakt 15.26 då jag öppnade min email och tänkte att jag bara skulle se ett mail från skolan, men behövde öppna det för att se beskedet. Ni vet sådär som i amerikanska filmer när huvudpersonen får sitt kuvert från college och sitter och stirrar på det i minuter innan personen öppnar det eller ger det till en familjemedlem för att öppna. MEN ICKE!! I förhandsvisningen stod det tydligt "Hej Linnéa! Du är antagen till utbildningen Bildbehandlare, Stockholm." Där stod det bara rakt upp och ner. Jag sa ingenting till någon på över en timme. Låg i sängen och stirrade på mailet. Vem ska jag berätta först? Hur? Vad ska jag göra egentligen? Men tillslut gick jag till mamma och visade mailet och så började jag gråta, hahaha. Sen ringa pappa och sen har jag faktiskt lyckats vara tyyyyst hela kvällen. Förutom på gymmet med min PT-grupp då men annars så. Sen började jag stortjuta igen när jag skrev till mina tjejer. FYYYYtusan vad jag kommer sakna dem. 
 
 
Så nu ska jag flytta till Stockholm och börja plugga 28 augusti. Men jag söker ett boende att flytta in i. Så om ni skulle känna någon eller någon som känner någon and so on så får ni jättegärna dela vidare. Här kommer lite om mig:
 
Det betyder också att jag söker boende i Stockholm från augusti (och 2,5 år framåt, men jag tar så långt jag kan få). Gärna inom tullarna och hyfsat centralt då skolan ligger i Vasastan. En etta, eller om du söker en roomie, kanske inneboende hos någon äldre. Men kort och gott är jag öppen för allt till en början. Skolan börjar måndag 28/8 så det vore helt fantastiskt om jag kunde få flytta in veckan innan 21-27 augusti någon gång. 

Jag heter Linnéa och är 19 år gammal, fyller 20 i September. Jag tog studenten från IT-Gymnasiet Örebro för ett år sedan och jobbar just nu på Ica Maxi här hemma i lilla Karlskoga. Jag samlar energi på lugna hemmakvällar med serier, myskvällar i soffan. Festar otroligt sällan så jag gör inte väsen av mig på den fronten. Annars älskar jag mina hästar i stallet, tränar då och då, tycker smink är kul!! 
Men hela anledningen till varför jag ska till Stockholm är för mitt intresse för bild och fotografi. Det är också viktigt för mig att min familj och vänner kan hälsa på mig och ta en kaffe. 
DJUR- OCH RÖKFRI. Återkommer med maxhyran men jag tar gärna emot alla tips möjliga sålänge!

Om du känner någon som känner någon som kanske känner någon som har en lägenhet, har en friggebod, ett rum i ett garage, behöver en roomie, så skulle jag vara såååå glad om ni ville dela inlägget!

↳ 

Älskade du <3
så glad men orolig jag blir <3

Vår Stockholmsresa är värd alltihopa.

↳ 

Gud vad kul och grattis!! :)

Svar: Tusen tack!! :')
Linnéa Olsson


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG