Andra advent!

Hej hej på er mina bloggläsare! Idag är det andra advent *wuuuhuuu!* jag och mamma hade (och har) riktig mys mys hemma. Jag tände massa massa ljus så när mamma var tillbaka från sin promenad var jag precis klar med läxan och det var mysigt med ljus i hela köket :) Sedan drack vi lite glögg och åt pepparkakor.

Jag har också lekt lite med Lars Nikon D80, ååh vad jag älskar den! :') Ska antagligen köpa en D60 eller D80. Jag älskar verkligen Nikons. Och igår slingade jag håret (även om det ser ut som om jag färgat det...) ! Jag tänkte ni skulle få en bild kanske senare ikväll eller imorgon när jag varit och hämtat kamera inladdaren.



Andra s�ndagen i advent
När andra ljuset brinner är snart Lucia här
hon bjuder oss på kaffe och bud om julen bär


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG