God Jul ;)

God Jul på er! :D ♥

Hoppas ni har haft en bra julafton! :D Med massa presenter hoppas  jag..! Vad ahr ni fått för ngt?! Kommentra ;)

Själv har jag inte fått alla mina grejjer idag. Fö jagfår lite mer hos mormor och morfar imorgon. Men det här är då dagens julklappar:

♥ USB minne
♥ Choklad
♥ Vampyr bok <3
♥ En okänd och icke inköpt julklapp D: UMG!
♥Ipod Nano
♥Underkäder
♥ Smink
♥ Lösnaglar
♥ Biljett till Disney On Ice
♥ 500:- (Som går direkt till ridlägret ;> )

 

Först öppnades det paket och sådant sedan åt vi frukost ♥ När vi myst en stund på morgonen gick mamma och sov för hon hade jobbat natt! :/ Men då åkte vi först till Farmor och farfar, Sigge(Deras hund) blev helt galen >.< Sedan vidare och lämnade paket hos mormor och Morfar!

Och tillslut vidare till kusinerna i Örebro. Deras hundar var lite dampiga ^^ Ricko fick damp när man höll på med ett kortspel ochattackerade korten O.o' Morris fick damp på pappa och morrade åt honom och busade. Sedan när papa slutade TIGGDE han om mer X'D

Tillbaka till Ricko, efter att Joel&Pontus dampat, Jag&Anette dampat (med Ricko då), Var pappa tvungen och prova. Så han böjde göra så Ricko fick damp på kortleken. Efter en stund kastad hanistället korten mot Ricko och då började han först skygga undan sedan fångade han korten! XD Jag ahr ilm på det om ni ska få se så snart som möjligt. Där efter kommer en avundsjuk Morris mot den nya leken.... OCH PANG BOM! Så blev hans super sur och katad sig på Ricko :e

Det var lite kort om dagen. Sedan har jag ju mystnu på kvällen också ^^

GOO JUL


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG