God morgon ~ good moorgoon!

Ja Godmorgon på er ;> Idag är det ju nyårsafton och allt :D Nu ska vi dra en kort genom gång av de senaste dagarna.. Jag har varit dålig på att uppdaterat :s Ber om ursäkt och hoppas ni förlåter mig :'>

Mmh.. Vart börjar man? I måndags blir det då...

Min måndag:
Jag var med Erika och hade massa skåjj :> Jag var ju på staden innan och handlade så Erika kom innan vi kom hem.. Oj, heeheheh ^^ Det blev, underkläder, bok, benvärmare (dunder ssöööta :> ), present till Nelly och till hennes föräldrar.  Ja,  vi skulle uppvakta Nelly lilla bebisen på 5 månader. Vi var just ute på rundvanding i deras nya hus och jag stog och gullade med henne där hon satt i mammas famn. Plötsligt kastade hon sig rakt fram på min bröstkorg, precis när jag skulle börja putte upp henne i mammas famn igen spydde hon PÅ MIG rakt ner i URRINGNINGEN! Ó.Ò Äääääckligt! D''8

Min tisdag:
Okej idag var jag med Louise :'D Och vi hade gryymt kul x) Busringde till heta linjen... ^^ Och så snackade vi på skype med kompisar :> Också skojj. Höm.. Mmh jag var ju med henne i söndags också och då bytte vi presenter med varandra. Fick ett par snyggish slip-ons skor :> Och ett naglack 8'D Och Louise fick nagelmanikyr cit av mig.

Min onsdag:
Jonna day :D Jag var med Jonna hela dagen igår.. Kul hade vi, snackade på skype vi med :D Och tittade på lite av introt på "Kung fu panda" sedan bytte vi till "27 dresses" ♥ Den är bra:ig :> Och vi bytte våra typ nyårs/julklappar :P Hon fick sitt älskade Peace halsband av mig som hon har spanat in. Och jg ett anteckningws block med BIGGO pens :D Jag behöver ett stort anteckningsblock jag brukar gå och sno mammas stora o.o'  Och, insåg också den dagen att det kan vara sista gången jag skriver 09 O.o' Då blev det sorgligt... Vill inte skriva 10 det är fult O.o' Kommer råka skirva 2009 och 20010 sedan x'>

FARVÄL 2009 jag ska aldrig glömma detta dunder år ;___; ♥ BUUHUHUUÄÄÄÄWHÄHH :'< xD


Och det alla väntat på..... IDAAAAAG :D Okej kanske inte alla...

Idag ska vi upp till stugan i skrommen för att vi ska fyra ny år där (för 3:dje året irad?) :> Ska fira med Selma iår igen med tillskott också; Sara och Simon, Emma, Erik och Emil. :P Emil och jag får umgås mycket! Han är ju hostig och så likaså jag :s Sitter och snörvlar och hostar :''< Inte bra med det på självaste nyårsafton D:

Det var kort om allt uppdateringar kommer sedan nu ska det PACKAS! :D


Jag och Selma ♥ (Ja det är bilden på header fast åt ätt håll och med Selma på ^^ visste ju inte om hon vill vara med :o)


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG