Har jag berättat....

.. att jag faktist ska få gå på ridlägret i sommar? :D (Jo det har jag defentivt  för er mina vänner här hemma ^^) Men iallafall.. Nu är det HELT bekräftat för jag fick i julklapp ett "skåp" gjort av krtong som sedan va prytmed julpapper runt. Lite coolt,och så är det bilder, info och pappret där det står att jag kommit in på insidan ^.^


               Inlägget kommer uppdateras så ni får en bild på det också ngn gång! :D



Nybygget här kommer jag! ♥

Nu kommer jag ju få träffa Vilja ^^ Det ska bli kul ;) Och Erika hänger också på dit. Hoppas verkligen att jag får Malle på ridlägret :D Han är underbar. Annars vill jag nog ha Mc'n eller Bellman :D Vilken stoor skillnad det är mellan hästarna egentligen x) Aja, har ingen lust att gå in på det idag :P

Puss&Kram' ♥


KOMMENTERA








KOM IHÅG MIG